Over ons

Op 24 oktober 1994 is ‘P&O Team 7′ opgericht als studievereniging van de opleiding Personeel & Arbeid. Door een veranderde richting van de studie, die tegenwoordig HRM heet, gaat deze vereniging sinds 2007 door het leven als ‘Studievereniging Ergasia’.

Ergasia is een vereniging voor en door studenten. Ergasia stelt als doel om het contact tussen studenten te versterken en het reguliere studieprogramma te verbreden met leuke studiegerelateerde en sociale activiteiten.

Sinds november 2022 wordt Ergasia aangestuurd door het 19e bestuur. Dit bestuur wil, samen met de commissies, Ergasia nog meer naamsbekendheid geven onder de studenten, docenten en andere studieverenigingen. Dit door onder andere verschillende activiteiten te organiseren.

Onze sponsoren